
Gitarzysta jazz-rockowy; kompozytor, aranżer, muzyk sesyjny. Choć w szkole muzycznej był w klasie akordeonu, potem grał na perkusji, to jego wybranym instrumentem stała się gitara. Zafascynowanie tym instrumentem, ciężka praca w szlifowaniu techniki i studiowaniu harmonii pozwoliła w efekcie uzyskać zaskakujące wyniki, co zaowocowało tym, że już w latach 80 rozpoczął długoletnią współpracę z orkiestrą estradową na gitarze elektrycznej. Potem już liczne nagrania i koncerty z czołowymi artystami polskimi (m.in.: K. ścierański, W. Konikiewicz , M. Surzyn, P. Gintrowski, VOX) .
Od ?94 gitarzysta funkowej grupy SURZYN BAND, gdzie zdobył rozgłos i uznanie krytyków jako jeden z czołowych gitarzystów jazz-rockowych. W ?96 w pierwszej dziesiątce rankingu na najlepszego gitarzystę roku jako gitara jazzowa i jazz-rockowa (1997/2 Gitara i Bas). Twórca, a zarazem leader zespołu Swinging Guitars Trio, laureata na festiwalu ZŁOTA TARKA 2004.
Ulubione nurty to: jazz, rock, blues: – D. Reinhardt, P. Metheny, J. Scofield, S. Henderson, Al. Di Meola, M. Stern, – J. Hendrix, R. Blackmore, E. Van Halen, J. Satriani, S. Vai, – B. B. King, S. Ray Vaughan, R. Ford. Od wielu lat nauczyciel, twórca warsztatów muzycznych i gitarowych. Wyrobił własny program nauki i sposób prowadzenia zajęć dostosowany do indywidualnych możliwości i stylistyki każdego gitarzysty. Od prostych ćwiczeń technicznych ?czwórkowych?, polecanych przez większość gitarzystów, poprzez gamy, pasaże we wszystkich pozycjach, dojście do podstawowej biegłości technicznej. Nuty i harmonia będące podstawą przy opracowywaniu prostych standardów, w zależności od ukierunkowania przyszłego artysty. Następnym etapem jest poznawanie i praca nad improwizacją (skale, solówki) od prostego bluesa, przez rock, do standardów jazzowych, oczywiście z uwzględnieniem i omówieniem różnych technik gitarowych. Umiejętność praktycznego znajdowania się w zespołach muzycznych, pracy w studiu nagraniowym, dobór gitar, sprzętu, efektów, jak i strun, są m.in. poruszanym tematem w ramach zajęć.
’Teoria plus praktyka muszą iść w parze, aby móc się rozwijać i osiągać zadowolenie z własnego grania. Ale to nie wszystko, należy słuchać, słuchać, słuchać…’