Gitarzysta, kompozytor, aranżer, kierunek-jazz i okolice. Działalność muzyczną rozpoczął w połowie lat 70-tych.
W 1977 r. nawiązał współpracę z Polskim Radiem i Polskimi Nagraniami jako muzyk studyjny (płyty, muzyka filmowa). Współpracował z orkiestrami A. Trzaskowskiego i J. Pruszaka. W latach 1981-1986 był członkiem zespołu akompaniującego duetowi fortepianowemu „Marek i Vacek” (Kisielewski-Tomaszewski), z którymi nagrywał płyty i koncertował w wielu krajach Europy. W latach 1989-1996 pracował głównie za granicą. W 2000 r. nagrał swoją pierwszą autorską płytę CD „Hot Winter” z własną muzyką (smooth jazz), kolejne w roku 2001 „Born Again” i w 2003-„Between”. Ulubiony gitarzysta – Wes Montgomery.
W 1997 r. rozpoczął pracę pedagogiczną w Prywatnej Szkole Muzyki Rozrywkowej im. K Komedy (obecnie Autorska Szkoła Muzyki Rozrywkowej i Jazzu I i II st. im. K. Komedy). Uczy zarówno na gitarze elektrycznej, jak i akustycznej.
Najchętniej pracuje z uczniami otwartymi, świadomymi pracy jaką trzeba wykonać, aby mieć wyniki. W nauce kładzie szczególny nacisk na jak najlepsze poznanie i zrozumienie harmonii jazzowej. Opanowanie tego elementu jest podstawą grania profesjonalnego, niezależnie od preferowanego stylu. Niezbędna jest nauka standardów jazzowych, dzięki którym możliwe jest osiągnięcie głównego celu jakim jest w jazzie improwizacja. Bardzo przydatne w tym są materiały, w które szkoła jest znakomicie wyposażona m.in. nuty i podkłady muzyczne Aebersolda nagrane przez znakomitych amerykańskich muzyków. Następnym istotnym elementem jest gra solowa. Uczeń przerabiając kolejne utwory poznaje sposoby grania melodii z równoczesnym użyciem akordów. Pomaga to również w trudnej sztuce akompaniamentu, szczególnie w małych składach jak duet, trio.
Bardzo ważną sprawą jest rozwijanie wrażliwości muzycznej, myślenia „melodycznego” i osłuchanie z różnymi stylami muzycznymi.
Poza sprawami czysto warsztatowymi, istotna jest pomoc nauczyciela przy wyborze instrumentu, strun, itp.